
Zwroty - odstąpienie od umowy zawieranej na odległość
Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu zakupionego produktu przez 14 dni od otrzymania bez podania powodu!
Bardzo prosimy o poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu zanim odeślą Państwo przedmiot! Adres firmowy nie jest tożsamy z adresem do odsyłania zwrotów - właściwy adres podamy po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas przedmiot, poinformuj nas o tym np. mailem na sklep@decorami.pl. Poprosimy Cię o odesłanie przedmiotu, a następnie zwrócimy koszt jego zakupu wraz z kosztem dostawy. Pełny opis procedury odstąpienia od umowy znajduje się w REGULAMINIE, a poniżej wyciąg z jego zapisów:
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi nas poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną: sklep@decorami.pl). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się poniżej.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany,jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 PLN w przypadku większości produktów, do około 60 zł w przypadku parawanów.
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przedsiębiorcy i osoby prowadzące działalność gospodarczą
Jeśli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, czyli nie pobiera rachunku czy faktury na dane firmowe przedsiębiorcy, to przysługują ci wszystkie prawa konsumenckie, w tym prawo do odstąpienia od umowy. Prawa te przysługują także osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, które zawrą umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy będzie wynikało, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego. Pozostali przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność na przykład w postaci spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, nie będą mogli korzystać z tego uprawnienia.
Darmowa wysyłka zwrotna dla klientów korzystających z płatności PayPal
- Jeśli z jakiś powodów nie spodoba się Wam zakupiony u nas przedmiot i zechcecie go zwrócić, płacąc za pośrednictwem PayPal, możecie skorzystać z możliwości uzyskania zwrotu kosztów odesłania do nas zwracanego towaru.
- Żeby korzystać z tej usługi trzeba ją jednorazowo i bezpłatnie aktywować, a następnie poprosić o zwrot i podać kilka dodatkowych informacji oraz przedstawić potwierdzenie wysyłki.
- Aby poprosić o zwrot pieniędzy, użytkownik musi wypełnić formularz wniosku o zwrot pieniędzy dostępny na stronie szczegółów transakcji, klikając łącze Odzyskaj koszty odesłania przedmiotu, oraz zgromadzić odpowiednie dokumenty wymienione w formularzu.
- Na wysłanie prośby o zwrot pieniędzy kupujący mają 30 dni od daty zwrotu zakupu. Oznacza to 30 dni od dnia, w którym kupujący zwrócił przedmiot i zapłacił za zwrot, a nie 30 dni od dnia zakupu przedmiotu.
- Jeśli prośba zostanie zaakceptowana, kupujący otrzyma zwrot stosownej kwoty bezpośrednio na konto PayPal. Może to zająć do 10 dni od daty wysłania przez kupującego prośby o zwrot pieniędzy.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Reklamacje - rękojmia
Szczegółowy opis postępowania znajduje się w REGULAMINIE
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
PRo Communication Kamila Górecka-Kirwiel,
Topolowa 6, 14-140 Miłomłyn
tel. +48 508 356 353
e-mail: sklep@decorami.pl
