Nowości
Dywan Diamentowe Odbicie
Dywan Diamentowe Odbicie
85,99 zł
Dywan Cubes - Sześciany
Dywan Cubes - Sześciany
171,99 zł
Dywan Liście Monstery
Dywan Liście Monstery
139,99 zł
Dywan Granat i Złoto
Dywan Granat i Złoto
139,99 zł

Ekoludzie

Zwroty i reklamacje

Zwroty - odstąpienie od umowy zawieranej na odległość

Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu zakupionego produktu przez 14 dni od otrzymania bez podania powodu!

Bardzo prosimy o poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu zanim odeślą Państwo przedmiot! Adres firmowy nie jest tożsamy z adresem do odsyłania zwrotów - właściwy adres podamy po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas przedmiot, poinformuj nas o tym np. mailem na sklep@decorami.pl. Poprosimy Cię o odesłanie przedmiotu, a następnie zwrócimy koszt jego zakupu wraz z kosztem dostawy. Pełny opis procedury odstąpienia od umowy znajduje się w REGULAMINIE, a poniżej wyciąg z jego zapisów:

  • Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi nas poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną: sklep@decorami.pl). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się poniżej.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Pamiętaj, że gdy kupujesz na firmę i prosisz o fakturę VAT nie ma zastosowania ustawa o prawach konsumenta, w tym zapisy mówiące o 14 dniach na odstąpienie od umowy. Nie jesteśmy więc zobowiązani do przyjęcia tego zwrotu.

  • Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany,jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  • Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 PLN w przypadku większości produktów, do około 60 zł w przypadku parawanów.
  • Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Darmowa wysyłka zwrotna dla klientów korzystających z płatności PayPal

  • Jeśli z jakiś powodów nie spodoba się Wam zakupiony u nas przedmiot i zechcecie go zwrócić, płacąc za pośrednictwem PayPal, możecie skorzystać z możliwości uzyskania zwrotu kosztów odesłania do nas zwracanego towaru.
  • Żeby korzystać z tej usługi trzeba ją jednorazowo i bezpłatnie aktywować, a następnie poprosić o zwrot i podać kilka dodatkowych informacji oraz przedstawić potwierdzenie wysyłki.
  • Aby poprosić o zwrot pieniędzy, użytkownik musi wypełnić formularz wniosku o zwrot pieniędzy dostępny na stronie szczegółów transakcji, klikając łącze Odzyskaj koszty odesłania przedmiotu, oraz zgromadzić odpowiednie dokumenty wymienione w formularzu.
  • Na wysłanie prośby o zwrot pieniędzy kupujący mają 30 dni od daty zwrotu zakupu. Oznacza to 30 dni od dnia, w którym kupujący zwrócił przedmiot i zapłacił za zwrot, a nie 30 dni od dnia zakupu przedmiotu.
  • Jeśli prośba zostanie zaakceptowana, kupujący otrzyma zwrot stosownej kwoty bezpośrednio na konto PayPal. Może to zająć do 10 dni od daty wysłania przez kupującego prośby o zwrot pieniędzy.

Darmowy zwrot z Pay Pal

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 
– Adresat:  PRo Communication Kamila Górecka-Kirwiel, Topolowa 6, 14-140 Miłomłyn
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy dzieło polegającej na
wykonaniu na stępujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.

Reklamacje - rękojmia

Szczegółowy opis postępowania znajduje się w REGULAMINIE

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:

PRo Communication Kamila Górecka-Kirwiel,

Topolowa 6, 14-140 Miłomłyn

tel. +48 508 356 353

e-mail: sklep@decorami.pl

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Z powodu pandemii prosimy o kontakt mailowy:

Telefon: 508 356 353

Email: sklep@decorami.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl