Bestsellery
Klej do tapet
Klej do tapet
7,49 zł
szt.
Zasłona - KOLOROWE RYBKI
Zasłona - KOLOROWE RYBKI
77,99 zł
Poduszka - PAIR OF GREEN CONVERSE
Poduszka - PAIR OF GREEN CONVERSE
37,99 zł
szt.
Poduszka - ROSES BUNCH
Poduszka - ROSES BUNCH
37,99 zł
szt.
Poduszka - JAPANESE FLOWER
Poduszka - JAPANESE FLOWER
37,99 zł
szt.
Poduszka - PALE ROSES
Poduszka - PALE ROSES
37,99 zł
szt.
Fototapeta - Ku górze...
Fototapeta - Ku górze...
52,99 zł
Poduszka - VINTAGE EIFFEL
Poduszka - VINTAGE EIFFEL
37,99 zł
szt.
Obraz - Złoty lot
Obraz - Złoty lot
211,99 zł
Dywan Czarno-Szara Zebra
Dywan Czarno-Szara Zebra
98,99 zł
Nowości
Fototapeta - Mapa świata dla dzieci
Fototapeta - Mapa świata dla dzieci
52,99 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Nasz sklep objęty jest 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy Trusted Shops oraz oferuje możliwość zwrotu zakupionego produktu przez 14 dni od otrzymania bez podania powodu!

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Decorami.pl?

Dokonując zakupu na decorami.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych udostępnianych przez Przelewy24, w tym także płatności kartą, albo dokonać wpłaty poprzez Pay Pal lub przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy można zamówić produkt za pobraniem i zapłacić za niego przy odbiorze?

W naszym sklepie oferujemy bezpieczne płatności online realizowane przez Przelewy24, płatności Pay Pay oraz przelew bezpośredni. Każde zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty, a zamówione produkty są wykonywane pod konkretne zamówienie. Dlatego też nie udostępniamy możliwości zamówienia za pobraniem. Jednak dzięki ochronie kupującego gwarantowanej przez Trusted Shops można ubezpieczyć swój zakup. Dodatkowo w przypadku niezadowolenia z zakupu Klient ma możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, poinformuj nas o tym zanim odeślesz produkt. W ciągu kilku dni otrzymasz zwrot ceny produktu i kosztów przesyłki.

Ile trwa realizacja i wysyłka zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie do dnia wysyłki towaru i zależy od wybranego typu produktu. Konkretne terminy podane są przy każdym produkcie. Podana liczba dni odnosi się do dni roboczych. Zamówienia złożone danego dnia po godzinie 14-tej, trafiają do realizacji następnego dnia roboczego. Oferujemy bardzo bogaty wybór wzorów w różnych wymiarach, dlatego nie są one magazynowane, a produkowane na konkretne zamówienie Klienta. Potrzebujemy więc czasu na ich wyprodukowanie. Na terenie Polski nasze paczki są doręczane firmą kurierską i dzieje się to zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od daty wysyłki. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.

Czy można otrzymać fakturę proforma i fakturę VAT?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury proforma do dokonania płatności przelewem, skontaktuj się z nami lub wpisz tę prośbę w uwagach do zamówienia - proformę wyślemy na podany adres e-mai. Jeśli natomiast potrzebujesz faktury VAT do zakupu, wystarczy, że podasz dane do faktury (koniecznie NIP) w formularzu zamówienia. Fakturę otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli zapomniałeś podać danych do faktury składając zamówienie, napisz do nas na sklep@decorami.pl, a my doślemy Ci fakturę.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, na prośbę Klientów wysyłamy do wszystkich krajów UE oraz wielu innych państw świata. W celu dokonania zamówienia z dostawą zagranicę prosimy o kontakt na sklep@decorami.pl - prześlemy informację o kosztach dostawy i w razie ich akceptacji przyjmiemy zamówienie.

Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego, ale korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich, które dostarczają nasze produkty na terenie Polski w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zgodnie z prawem towar zamówiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny i uzyskać zwrot ceny produktu oraz koszty przesyłki. Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdują się tutaj.

Co zrobić żeby reklamować wadliwy produkt?

W takim przypadku prosimy o kontakt na sklep@decorami.pl a szczegółowe informacje o reklamacjach znajdują się tutaj.

Jak przygotować ścianę i przykleić fototapetę?

Tapety flizelinowe oferowane w Decorami montuje się bardzo prosto - klejem smarujemy wyłącznie ścianę a poszczególne paski tapety przyklejamy krawędź do krawędzi, bez zakładek. Instrukcja przyklejania fototapety znajduje się w opakowaniu oraz możesz pobrać ją tutaj.

Czy można zamówić inne wymiary produktów?

W przypadku gotowych wzorów realizujemy jedynie te wymiary, które są widoczne w sklepie na karcie danego produktu - w rozwijanej liście. Istnieje możliwość personalizacji lamp i zmiany wymiarów tekstyliów - w przypadku zainteresowania prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą sklepu.

Czy można zamówić produkt z własnym wzorem/zdjęciem? 

W naszej ofercie znajdziecie Państwo prawie 10 000 wzorów obrazów i fototapet, fotolamp i tkanin w bardzo różnej stylistyce, dlatego też nie realizujemy zamówień na produkty ze zdjęć/wzorów Klienta.

Czy mogę przecierać tapetę?

Fototapeta jest produkowana na materiale wodoodpornym, dlatego w przypadku zabrudzeń można ją przecierać miękką, wilgotną ścierką.

Jak mam zawiesić obraz wieloczęściowy?

Obrazy składające się z kilku części należy powiesić z odstępami wynoszącymi 2-3 cm między częściami, aby motyw tworzył jedną całość.

Jeśli zamówię mniejszy rozmiar danej tapety to dostanę cały wzór czy tylko część?

Jeśli Klient zamawia mniejszy rozmiar danej tapety to otrzyma cały wzór, zmniejszony proporcjonalnie do rozmiaru.

Jak są dostarczane fototapety?

Fototapet są dostarczane w jednej rolce o szerokości 50 cm, niezależnie od ilości pasków. Paski należy przeciąć samodzielnie tnąc po wskazanej linii narysowanej w poprzek (prostopadle) rolki, czyli po krótszym 50-centymetrowym odcinku.

Czy parawany mają wzór po obu stronach?

Tak, parawany w naszej ofercie mają ozdobny nadruk wykonany na płótnie flizelinowym po obu stronach stelaża. Oznacza to, że są ładne z każdej strony a nie tylko z przodu :-)

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

Szczegółowe pytanie o produkty

TAPETY/FOTOTAPETY
1. Jakie rodzaje tapet/fototapet sprzedajemy?
W naszym asortymencie znajdują się tapety/fototapety flizelinowe.
2. Czy tapety/fototapety są gładkie czy posiadają jakąś fakturę?
Wszystkie nasze tapety/fototapety są zupełnie gładkie, nie posiadają żadnej faktury.
3. Jaka jest różnica między tapeta a fototapetą?
W uproszczeniu, fototapeta to jeden duży wzór, podzielony na pasy, które trzeba wyciąć z rolki i nakleić na ścianę w odpowiedniej kolejności. W przypadku tradycyjnej tapety wzór powtarza się na każdej rolce na całej jej długości.
4. Czym są tapety MAGMA?
MAGMA to tapeta, która ma niepowtarzalny wzór na całej długości rolki. Tapeta została zaprojektowana tak, że wzór można łączyć w dowolnym miejscu, co pozwala na idealne dopasowanie, a także daje możliwość jego modyfikacji według własnych preferencji.
5. Czy cena tapety/fototapety dotyczy m2 lub całkowitej wielkości?
Podana cena dotyczy całkowitej wielkości.
6. Jak wysyłana jest tapeta?
Tapeta jest wysyłana w rolce szerokości 50 cm i długości 10 m do samodzielnego przycięcia (np. nożykiem do papieru, tzw. tapeciakiem). Rolka jest zabezpieczona folią i zapakowana w karton.
7. Jak wysyłana jest fototapeta?
Fototapeta jest wysyłana w rolce o szerokości 50 cm, na której znajdują się pasy do samodzielnego przycięcia. Rolka jest zabezpieczona folią i zapakowana w karton.
8. Jak nakleić tapetę/fototapetę?
Do każdej rolki tapety/fototapety dołączona jest instrukcja. Tapety/fototapety należy naklejać pasami, bez zakładki, klej powinien być nanoszony wyłącznie na ścianę, nie na tapetę. Zachęcamy do zapoznania się z instruktażem
9. Jak obliczyć, ile kleju do tapet będzie potrzebne?
Jedna saszetka (50 g) starcza na 5 m2 ściany.
10. Jeśli nie kupiłem/łam kleju w waszym sklepie, jaki powinienem/powinnam kupić, aby nakleić tapetę/fototapetę?
Polecamy klej do tapet flizelinowych Metylan Direct firmy Henkel.
11. Czy można zamówić własny rozmiar fototapety?
Niestety nie, dostępne są wyłącznie rozmiary prezentowane na naszej stronie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajduje się szeroka gama fototapet dopasowanych rozmiarami do standardowych wymiarów ścian, jednak jeśli mimo to nie mogą Państwo znaleźć odpowiedniego rozmiaru, można kupić fototapetę nieco większą lub mniejszą i dopasować ją do swoich potrzeb, co jest częstą praktyką wielu naszych klientów.
12. Co w sytuacji, jeśli żaden z dostępnych rozmiarów fototapety mi nie odpowiada lub nie pasuje do mojej ściany?
Można zamówić fototapetę w większym rozmiarze i, w zależności od wzoru, odpowiednio ją dociąć we własnym zakresie (np. za pomocą nożyka do papieru, tzw. tapeciaka) lub zamówić w mniejszym rozmiarze i nakleić na część ściany, a pozostały fragment pomalować farbą w wybranym kolorze, pasującym do fototapety lub wnętrza.
13. Czy jeśli poproszę o mniejszy rozmiar fototapety, czy otrzymam cały motyw lub tylko jego część?
Przy zamówieniu mniejszego rozmiaru fototapety otrzymają Państwo cały motyw pomniejszony w skali.
14. Jak należy pielęgnować tapety, czy można je czyścić na mokro?
Tapety można przecierać wilgotną szmatką, ale nie należy ich mocno trzeć.
15. Do jakich wnętrz nie są zalecane tapety/fototapety flizelinowe?
Tapety/fototapety flizelinowe nie są zalecane do stosowania na zewnątrz, gdzie mogą być wystawione na działanie czynników atmosferycznych, a także w kuchni i w łazience w miejscach w bezpośrednim kontakcie z wodą.


OBRAZY
16. Czy można zamówić obraz na konkretny wymiar?
Nie mamy możliwości wyprodukowania obrazu o innych wymiarach niż wskazane w naszej ofercie.
17. Czy można zmodyfikować kolory obrazu?
Niestety, nie ma możliwości modyfikacji koloru. W zależności od ustawień urządzenia, kolory wyświetlane na ekranie mogą się różnić się od rzeczywistych.
18. Czy obraz należy oprawić?
Nie, ponieważ nasze obrazy są zadrukowane z każdej widocznej po powieszeniu strony, także z boku, jednakże ramę można dokupić we własnym zakresie.
19. Ile gwoździ i haczyków jest potrzebnych do powieszenia obrazu?
Nasze obrazy mogą Państwo powiesić na gwoździach i haczykach, dostępnych w naszym sklepie w kategorii Akcesoria. Zestaw do zawieszana obrazu składa się z 1 gwoździa i 1 haczyka, ilość potrzebnych zestawów zależy od szerokości obrazu. W przypadku obrazów lub części obrazów wieloczęściowych węższych niż 100 cm proponujemy zawieszenie w jednym punkcie (1 haczyk i 1 gwóźdź). W przypadku obrazów szerszych niż 100 cm proponujemy zawieszenie w dwóch punktach po obu stronach obrazu (po 1 haczyku i 1 gwoździu z prawej i lewej strony).
20. Jak zawiesić obraz wieloczęściowy?
Należy przygotować tyle zestawów (gwoździ i haczyków), z ilu części składa się obraz. Każda z części ma zadrukowane boki, tym samym nie potrzebuje dodatkowego obramowania. Części powinny być powieszone z odstępami 2-3 cm, inaczej motyw nie będzie się łączyć. Zachęcamy do zapoznania się z instruktażem


OBRAZY NA SZKLE AKRYLOWYM
21. Co to jest obraz na szkle akrylowym?
Jest to grafika wydrukowana na szkle akrylowym (od wewnętrznej strony). Obrazy na szkle akrylowym są lekkie, łatwe w czyszczeniu i odporne na działanie wilgoci. Szkło akrylowe z jednej strony chroni nadruk przed wilgocią i promieniowaniem UV, z drugiej – dzięki swoim właściwością nadaje piękny połysk, a kolory zyskują dodatkową głębię i wyrazistość.
22. Jak zawiesić obraz na szkle akrylowym?
Obraz posiada zainstalowaną szynę dystansową oraz zawieszki. We własnym zakresie należy przygotować wyłącznie gwóźdź do zawieszenia obrazu.
23. Czy obraz na szkle akrylowym nadaje się do łazienki?
Tak, ale nie w miejscach w bezpośrednim kontakcie z wodą.


MAPY-ZDRAPKI
24. W jakich językach dostępne są mapy-zdrapki?
Mapy-zdrapki dostępne są tylko w języku angielskim.
25. Czym można zdrapywać mapę-zdrapkę?
Drewnianym rysikiem, monetą czy choćby paznokciem.


PARAWANY
26. Czy w przypadku parawanu dwustronnego ten sam wzór znajduje się po obu stronach parawanu czy istnieje możliwość wyboru dwóch różnych wzorów?
Niestety nie ma możliwości wykorzystania dwóch różnych wzorów po obu stronach parawanu.


AKCESORIA
27. Jakie akcesoria są dostępne w naszym sklepie?
W naszym sklepie są dostępne akcesoria do wieszania obrazów (haczyki i gwoździe) oraz klejenia tapet (pędzel do nakładania kleju, szczotka do wygładzania tapety, klej do tapet, taśma papierowa, nożyk, wałek do tapet). Akcesoria do tapet można kupić oddzielnie lub w zestawie
28. Czy cena prezentowana na stronie jest ceną za 1 szt. gwoździa/haczyka?
Tak. Zamawiając gwoździe, najlepiej zamówić również haczyki – stanowią zestaw.


REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGA KLIENTA
29. Czy istnieje możliwość otrzymania darmowej próbki?
Doceniamy Państwa zainteresowanie naszymi produktami, jednakże nie wysyłamy próbek.
30. Który z wymiarów produktów jest szerokością, a który wysokością?
Zawsze pierwszy wymiar podany w opisie produktu to szerokość, drugi to wysokość.
31. W jaki sposób mogę śledzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia na stronie Klient mailowo otrzymuje potwierdzenie z numerem swojego zamówienia. W momencie zaksięgowania wpłaty otrzymuje kolejną wiadomość, a w dniu wysyłki – e-mail z numerem listu przewozowego paczki.
32. Jak mogę otrzymać fakturę?
Faktura zostanie wysłana drogą mailową.
33. Jak mogę uzyskać informację o dostawie paczki?
Informacją zostanie wysłana drogą mailową.
34. Co zrobić w przypadku roszczenia?
W przypadku roszczenia bardzo prosimy o kontakt z obsługą klienta.
35. Co zrobić w przypadku prawa do zwrotu?
W przypadku zwrotu bardzo prosimy o kontakt z obsługą klienta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl